GamzeTKN Ozy ben ve eşim çok konuşuyoruz sohbet ediyoruz. Yatarken ney müziği açıp dinlettik dün gece :) eşim işe gitmeden ve işten geldikten aonra konuşuyo ben de gün içinde yaptığım işleri anlatıyorum :) seviyorum güzel kızım diye :)
Yaceemm Ay bende konuşamıyorum kendimi aptal gibi hissediyorum konuşurken. Kizimla da konuşmadım 5 yaşında şuan. Susturamiyorum 😂 çokta acele etmeye gerek yok. Hazır dinleyebiliyorken kafa dinlemek en guzeli😂
Ozy Seymamurduk dogdukdan sonra ses tanidik geldigi icin daha rahat oluyolarmis nekadar dogru bilemem 😀😀😀
Laayla Ozy konuşuyorum çok seviyorum bazen sarılasım geliyo bazen canımı acıtınca öfleyip pöflüyorum baya kankayız
Cglfdn Ozy esim konuşuyor. Malatyali kendisi surekli Malatya malatya yi ve galatasaray marslarini söylüyor. Çocuk bilerek dogacak galatasaray marslarini 😂
Baklava Ozy ben robot gibiyim yaa babasi bile konusuyor ben sadece gobekle konusuyor gibi oluyor.hic konusmuyorum ne bicim anne adayiyim bilmem.hic etrafimda benim gibi ruhsuz yok 😅