Ya Bnmde 10 felan dı lökosit haff dedıler ilç vermediler aöa daha 1 hafta önce hm toz nm antibiyotik kullandığım içn vermedi sağlk ocağı bu arada orda yptrmıştım. 1 buçuk aydır kasık ağrısından geberiyom dediğin gibi toz vermekten başka bi’şey yapmıyolar iki kez kültür yaptrdım ayrıntılıda doktor a söyledim iki hfta önce kültür temzse boşver bol su iç diyo. İki gün iyysem 5 gün kötüyüm 10 kere doktor gördü yok geçmiyor ne kanda sıfırlanıyor nede idrarda gidip gidip gliyo 3gündr yine Ağrıdan sürünüyom ishal de cabası. Devmlı idrr varmış gibi hissediyorum gidiyorum boşaltamıyorum mesaneyi bn böyle bir şey görmedim anacım