Kızlar merhaba 33+3 bebeğim 2.300 kilosu iyi mi sizce
EverlerinSeher bence iyi
Başkaları 2.600 falan yazıyor dedim acaba az mı benim ki
gayet iyi
Tesekkur ederim kızlar😍