Simay1905 Uzanmistim oyle sanki ayarlanmis gibi tik tik diye vurgu oluyo tam kasik ortasina bu kalp atisi falan olabilir mi? Acile gitmelimiyim ? Hani sanki zorlaniyo biseyler icin gibi geldi dun bu saatlerde de yine ayni olmustu nedir bu acaba ??? 31 haftaligim
Simay1905 Melhaercan evet ama bu farkli bi haraket tik tik diye aralikli saniyelerle 10 15 dk oldu kalbimi atimimi yavasliyor diye dusundum bir an... yada hickirik mi ama hic bilmiyormki hickirikta nasil olur ...ay cok korktum
Simay1905 Unalcagla ayni sekilde dimi ayarlanmis saniyeler aralikli tik tik vurgu oluyor. 20 dk olmustur belki
Aysegul377 Simay1905 bende 30 haftalığım benimde oluyor hıçkırık büyük ihtimal ikinci hamileliğim ilkindede olmuştu ☺️
Annesininkuzusu0911 Simay1905 hıçkırık canım ritmi kalp atışı gibi bende geceleyin çok sık oluyor bi süreden sonra insan takıntı yapıyo bitsede uyusam diye 😄
Simay1905 Annesininkuzusu0911 hahaha. Ben de ilk kalple ilgili bisey oldu sandim cocuguma 🙊 kalp atisi gibi oldugu icin.. Simdi eminim hickirik cunku dun de ayni saatlerde olmustu.
Oznr Simay1905 hickirik canim o 😊 gunde 5 kere oluyo bana son hafta karnin inio kalkiyor artik büyük oldugu icin