Kızlar 30 haftalık hamileyim. Çevremde bazı kişiler normal diyor bazı kişiler tuhaf buluyor. Evde sütyen giymeyi oldum olası sevmem, evdeyken giydiğim tüm tişörtlere süt akıyor. Sol göğüsümde olmuyor ama sağ göğüsümden akıyor. 6. Aydan sonra olmaya başladı ama son 2-3 haftadır çok sık oluyor ne giysem sağ göğüsümün göğüs ucu ıslanmış oluyor. Ben de merak ediyorum sizlerde kaçıncı haftada başladı?
İnternette bebek ağlama sesi duyunca sütünüz akar diye okumuştum. Evde 10 aylık yeğenim var o da etkiliyor olabilir mi ağlaması falan acaba? Hiç yaşayan var mı lütfen yorum yapın kızlar