Eyllgltknn Merhabalar bugün detaylı ultrasonda bebeğimin bobreklerinin at nalı böbrek olduğunu öğrendim. Down sendromundan supheleniyorlardı değerim 1:64 çıktı sıvı vermeme istediler ama ben istemedim. At nalı böbrek ile ilgili bilgisi olan var mı arkadaşlar.
isabellaswan Eyllgltknn eşim 30 yaşında ve rastgele bi tomografide çıktı 2 sene önce at nalı böbrek olduğu, herhangi bi sorun yasamamış bu zamana kadar inşallah sizin de evladınızda bir sorun yoktur bildiğim bu kadar
gsolmz ayff bu arkadaşı tanımıyorum ama ayrıntılı ultrasonda benim oğlumda da görülmüştü şu an 5 yaşında yıllık kontrollerimiz var çocuk nefroloji de. Bir sıkıntısı yok çok şükür gayet sağlıklı. İçiniz rahat olsun diye yazmak istedim
gsolmz ayff anlıyorum o halde eğer doktorunuzda önerdiyse amniyosentez yaptırmak mantıklı olabilir buna sıcak bakmazsanız fetal DNA testi yaptırabilirsiniz
nmtal Tesadüfen bende at nalı böbrek olduğumu ogrenmıstım ıkı sene önce herhangi bi sorun yaşamadım bu zamana kadar şükür