Merhaba hanımlar günüm gecikmişti 1 gün umutlanmıştım yine olmadı kaderim sanırım olmayacak galiba çocuğum 1 kere oldu kaybettim keşke yasasaydı suyu azdı bitmiş keşke farketmeydim belki yaşardı 3 sene oldu hala hamilelik yok bu ay adetim parça parça geliyor 2 3 kere ciğer parçası gibi geldi normal midir acaba kafam karıştı pkos da var benden ondan olabilir ki