guzelanne01_ Dua eden herkezden Allah razı olsun ,Happy moma Katıldığımda bebeğim yoktu bile koca serüvenim sona erdi darısı herkezin Başına Anne olmak istiyen bütün anne adaylarına rabbim çifter çifter nasip etsin
Bebekliannee guzelanne01_ hayırlı olsun canım. hatırlar mısın bilmiyorum ama bende hamile degildim burda sende . Benimde 2.evladim olacak 38+5 cuma günü sezaryen ile hayırlısı ile bende oğluma kavuşuyorum inşallah 🤲🏻
Yoncatac ggizem1 suyum sınırda 4 haftadır, 37yi bekleyecektik ama doktor daha fazla bekleyemeyiz dedi geçen hafta akciğer geliştirici iğneyi de oldum bakalım 36da gelecek inşallah sağlıkla
ggizem1 Yoncatac benimde suyum çok fazla 33+5 den beri doğumu durdurmaya çalışıyorlar suan 36+1 olduk hala durdurmaya çalışıyoruz bakalım bende 2 tane ciğer geliştirici iğne vuruldum 2 hafta önce