Arkadaşlar doğum yaptım ancak bebeğim yoğun bakımda her gün süt gönderebiliyorum sadece. Ama aklıma bir şey takıldı şimdi sadece 30 CC içebiliyo bı öğünde. Bende bı sağdığımda 90 cclik sağıp poşete bırakıyordum yanlış mı yapıyorum acaba ? Öğünü 30 CC diye poşetlere de 30 CC lik mi bırakmalıyım ? Bilgisi olan var mı