Merhaba arkadaşlar ben 7+6 haftalık hamileyim gebeliğim başlarında vajinal olarak progestan kullandım o zamanlarda da bu tarz kalıntı gibi akıntı oluyordu yani ilacın geri kalanı çıkıyordu anlıyordum ama ben yaklaşık 4 5 gündür progestan kullanmıyorum ama benden 1 2 gündür böyle baya katı krem gibi bembeyaz kokusuz aynı progestan kullanmisim da ilacın geri kalanı çıkmış gibi akıntı geliyor bu normal mi yaşayan var mı