Nr_avc3 Canım bu hepatit b koruyuculuğun düştüğü anlamında korkma bişey olmaz hamileyken hepatit b aşısı olamazsın artık doğumdan sonra bebeğe zaten yapılacak herhangi Bi sknti teşkil etmiyor dedi .sadece ben hastalandigimda işte grip gibi ya normal biri 1 haftada atlatrsa sen 15 günde atlatrsin diyor. Umarm böyledir onun söyledikleri. Kadın doğuma da cikicam bakalm o nedicek umarım kötü bisey değildir arkadaşın dediği gibidir