Sarılık beslenmeyle alakalı diye düşünüyorum benim ilk çocuk da 3350 gram doğdu hiç emmedi beni mamayla beslendi ama sarılık olmadi şimdi 34 haftalıgim 33 haftalıkken 2470 gram geldi doktor bir hafta önde gidiyor dedi bende sezeryanla doğum yapacağım daha günüm belli değil.