rumeysa_arslan06 daha yeni hamileyim geçen hafta gittim kesem gözükmedi erken dediler şimdi duştan sonra kahverengi lekem oldu endişelendim yaşayan varmı
Anneyiimmz rumeysa_arslan06 hemen hastaneye gidin lütfen hiç bir lekelenme normal değildi 10 haftallıkken yaşadım düşük tehlikem varmış hastanede yattım
rumeysa_arslan06 Hilal2 acilde kadın doğum uzmanı yok oyüzden doktorum bi faydası olmayacağını söyledi
Turkan1234 Kanama her türlü tehlikelidir. Kadın doğumların acilleri olur ordan giriş yapın. Normal acile giderseniz de kadın doğum servisine yönlendirirler. Hastaneye gitmeniz gerek
sevaldqn1 Hastaneye gidin yerleşme olup olmadigini nerden bilecekler burdakiler belki de kanama alanı vardır gec kalmayin