Cikolatadeposuu ile iletişime geçtim baktım çok ilgili değiller bende Trendyol devconseptten yaptırdım. Baskıları istediğim gibiydi. Çikolatanın tadı da fiyat performans olarak iyiydi. Açıkçası ben memnun kaldım. Uygun fiyatlı bir şey arıyorsanız değerlendirebilirsiniz.