Aysecikkk Kızlar şu an 24+6'lık hamileyim. Hatta bu gece tam 25+0 olcak. Bir takım sorunlar yüzünden ayrıntılı ultrasona zamanında gidemedim malesef. Şimdi randevu alsam bakılabilir mı sizce? İnternette 18 ile 23. Haftalar arasında yapılır yazıyor. Doktorumda 20. Haftada yaptırmamı önermişti zaten. Çok mu geç kaldım acaba?
Hilallalal Aysecikkk yok canım bende 25 de gitmiştim yapıldı hatta 26 bile olabilir hatırlayamadım tam. Kendi doktorum 22 de yaptı ama ben yine de içime sinmedi sonradan başka bir doktora daha gittim
Minnak-123 Aysecikkk ben gec kalip 28 de yaptranıda okudum bi gdip deneyin bnce sansnzı özelde ypablirler belki 😊
Sinemmeras 23.haftaya kadar olma sebebi eğer Allah korusun bi aksilik çıkarsa bebeğinizin yaşamını 24.haftaya kadar sonlandırabiliyorsunuz yani yasal süre 24 haftaymış