Regle 3 gün kala kahverengi akıntı geldi. Heralde regl oldum dedim. Ama akşama kesildi ertesi gün damla damla geldi tamamen bitti. Bugün regl günüm ama regl olmadım. Acaba yerleşme kanaması mı dedim gidip kan testi yaptım beta 2.57 çıktı. Sonuç negatif böyle olup yükselen var mı? Bu değer artar mı?