Panda09 Kızlar 35 haftama giriyorum ilk gebeliğim belimde aşırı bir sancı var iki gündür hani bazen gidiyor ama bazen böyle yükleniyor normal mi acaba
Gulden91 Bende 35+1 ama toplanma dışında sancı yok duş al dinlen bakalım geçmezse doğum sancısı olabilir diyorlar genelde
Mujde1991 Cnm dr a daniş ve nst ye gir Ben 34 haftayim bu sabah 6 da lekelenmem basladi dun aksam sancin vardi. Sabah doktora gittim nst de sanci cikti istirahat verdi 2 hafta boyunca