SeDAaaaa35 Kızlar merhabalar 17+5 deyim doktor yavaş yavaş bebeğini hissedersin dedi hissediyordum da öyle aşırı değil ama seğirti şeklinde de olsa günde bir kez hissediyordum iki güne yakındır hissetmiyorum normal mi bu durum ?