Gmzkrgz Arkadaşlar 2.dogumum ama ayırt edemiyorum. İlki suni ile oldu. Bunda çatı muayenesinde sonra kasiklarimda şiddetli adet sancilarina benzer agrilar gelip gidiyor. Herkes bele de vuruyor diyor ama oyle birsey yok. Sadece adet oluyormuşum gibi ağrılarım var. Doğum sancısı mi tam olarak nasil oluyor ? Hastaneye gitmeli mym? Çatı muayenesinden sonra lekelenmeler olacak doğumun cok yakin dedi doktor zaten. Simdi parca gibi birsey geldi nisan olabilir mi ? Off kafam çok karışık
LamiyaCetinkaya Gmzkrgz Bende de aynı oldu, muayene sonrası kahverengi akıntı geldi, sancım başladı. Sonra da akıntı artarak pembeleşti. Sancı aralıklarını takip et, hastane yakınsa evde bekle biraz, uzaksa yola çık çünkü 2. Doğum daha çabuk olur diyorlar❤️
LamiyaCetinkaya Gmzkrgz Benim sancım daha çok bele vurduğu için böbrek ağrısı gibiydi başta, ama sonradan adet sancısına dönmeye başladı, tabi daha şiddetlisine