Azrakbay0 Merhaba 5 haftalık hamileyim kan pıhtılaşması var.. Kan sulandırıcı iğne ve cor aspirin kullanıyorum Sizce normal doğum yapabilir miyim
Anne1212 Azrakbay0 merhaba ben oğlumu 2021 de doğurdum doktorum bana bıraktı ama ben sezeryan istedim kanama çok olur diye korktum doğumdan sonra 60 gün kesintisiz kanamam oldu iğneden dolayı doğumdan 1 ay sonraya kadar iğne kullandım