semanurkeles Kızlar doğumdan sonra ücretli izin kullandıktan sonra rapor yazdırmak istiyorum benim doktorum yazmıyor. Hangi doktor yazıyor tavsiyeniz nedir
Nmhrkl semanurkeles sizde polis memuru musunuz. Benim doğuma ,1 ay var şimdiden bende bunu düşünüyorum. İstanbul’dayım ben en azından iki ay alsam bile yeterli nasıl olacak bilmiyorum