Dncnjms çok geçmiş olsun. Ben de 37+2’deyim. Bir haftadır geceleri inanılmaz kaşıntı yaşıyorum. Doktorumla bugün paylaştım durumu. Asla ihmale gelmez yarın hemen test yapacağım, karaciğer enzimlerin yüksek çıkarsa pazar günü sezaryenle bebeği alırım dedi ve ben şok oldum. Umarım sizinki gibi olur ve hapla erteleyebiliriz biraz daha. Normalde sezaryenim 4 aralıkta olacaktı.