bombshell Ebrutuccar evet ben yaptım. 2 tane fıtığım var belimde. Ağrı çok oluyor ama başka sıkıntı çekmedim
Ebrutuccar bombshell peki fıtığınız ne durumdaydı acaba? Bana acil ameliyat denmişti fakat ben ameliyat olmadım. Şimdi de doktorlar risk tamamen sana ait bacakta kalıcı bir hissizlik olabilir dendi
bombshell Ebrutuccar yok hayır bana doktorum hiç bir zaman ameliyat önermedi. Babamda da vardı ameliyat oldu tekrar nüks etti fıtık. Sadece fazla kilo almamaya dikkat ediyorum. Bir sıkıntı yaratmadı şimdiye kadar çok şükür
ilknurakdogan1 Benimde 2 tane var hatta biri kuyruk sokumunda zamanında patladı öyle öğrenmiştim Çok şükür şuan 25 haftalığız ağrımız yok Hayırlısıyla bende normal düşünüyorum bakalım zaman ne gösterecek
Ebrutuccar ilknurakdogan1 ameliyat oldunuz mu peki patladıktan sonra. Fıtık patladığı zaman dayanılmaz bir ağrı olur çünkü