Sunshine__ Güzel anneler 23 haftalık gebeyim ne zaman bir şey yesem sanki boğazım da kalmış gibi hissediyorum alerji yapmış gibi boğazım göğüs kısmım kaşınıyor ne yiyip içersem aynısı oluyor yaşayan var mı başka
Mrsfly Sunshine__ herhangi bişeye alerji geliştirmiş olabilirsin, veya boğaz reflüsü olabilir bence bi doktora danışmanda fayda var. Hamilelikte bağışıklık düştüğü için daha yatkın oluyoruz alerjilere.
Happymm Sunshine__ bende de aynı durum var mideden kaynaklıymış doktoruma sordum reflü olmuş hamilerde çıkabiliyormuş gaviscon şurup verdi sadece benimde 23 haftalıkken falsn çıkmıştı sizde doktorunuza danışın