Mrsfly Kızlar bu sabah tetanoz aşısı oldum, kolum molum ağrımıyor şu an ama acaib bir halsizlik çöktü ya birden, yaşayan var mı? Tansiyon sandım önce ama 10 a 6 cıktı bende normali o zaten. resmen uzandım kaldım şu an koltukta.