Merhaba kızlar acil bakabilir misiniz buraya bugün nst ye girdim sancım çıktı 2 gün önce gittiğimde sorun yoktu bugun kasık agrısından dolayı gittim ve sancı göründü çatı muayenesi yapıldı ama ben zorlandım korktum dar dedi ebe 1 santim görünüyor dedi cuma gel dedi doktor suan da ufak ufak sancılarım var sizce doğuma alırlar. Mı yoksa gün mü verirler galiba sezeryan olucak öyle dedi