Hilalina merhaba bende 31 haftaligim iki gun kadar gelip giden ama gelince uzun suren adet donemi tarzi bel agrilarim oldu doktoruma soyleyince alttan muayne etti(normal ultrasondan da rahim boyu olculuyormus ama idarara sksk olmak lazimmis benim vaktim yoktu) sukur iyi cikti uzunluk.emin olmak icin bir de nst istedi o da iyi cikti ama tabi risk her zaman vardir cok artarsa haberleselim dedi