Bugün perinataloji uzmanı Aytül ÇORBACIOĞLU hanıma gittik. Kendisini bu forumda gördüm gidenler çok memnun kalmıştı neyse bende randevu ondan alayım dedim bide bilenler bilir bu alanda kadın doktor çok zor bulunuyor. Her neyse gittik muayenehaneye gerçekten pis bir ortam. Ve burada doktor hanım çok ilgiliydi çok mükemmeldi diyenlerin asla düzgün bir doktora gittiklerini düşünmüyorum normal hayatlarında bu kadar mı ilgiye muhtaçsınız. Hanım efendi muayene ederken üfleye püfleye bir hal oldu senin uzmanlığın işin bu sonuç olarak bi memnuniyetsizlik tavırlar asla tavsiye etmiyorum yani kendisini bende mecburiyetten gittim üç beş fazla verip insan gibi birine gitmek lazım gerçekten mesleğini bu kadar sevmeden yapanlar ve bizim gibi onları tercih edenlere çok yazık …