karperisi Bebiş 28+6 da 1225 idi bugün 31+6 da 1750 olmuşuz doktor normal dedi ama burda 2 kiloları görüyorum kızlar sizce nasıl :) annesi gibi minyon mu olcak dersiniz
Canan_bgrck karperisi benım bebem 31+0 da 1328 di yanı ben ne dıyeyım şimdi 🫤😂 sadece minyon oluyorlar çok şükür sağlıklarında problem olmaması önemli olan kıyaslama yapıp kendınizi ve bebısı strese sokmayın🥰
Youngmotherr karperisi benim bebeğim 30+6 da 1550 gramdı doktorum normal dedi her bebeğin kilosu her anneye göre değişir 💕
Ada022 karperisi bende en son 27+1de gittim 1079 gramdı cuma günü gideceğim 31 haftalık olacak kaç kilo oldu çok merak ediyorum