Merhaba kızlar. Bebeğim pazartesi sünnet oldu. Bardak koydu doktor, çarşamba çıkar dedi ama tedirgin oluyorum çıkarırsaam acı çeker diye. Bi de daha çabuk nasıl iyileşir yara. Lazerle sünnet oldu 57 günlük. Ara ara acı çeker gibi ağlıyor. Çok üzülüyorum ne zaman iyileşecek 🥺