Merve_vrl mavitrn uzman doktorlar 565 Doçent doktor 665 TL. Ben şahsen çok memnunum kendi doktorumdan. Doktorum yurt dışındayken İrfan Bey’e de gitmiştim o da gayet iyi,ilgili bir beyefendi.
Busenil mikmik_ ay gece gece buna kahkaha attım ah keşke öyle olsa gerçekten eski kadınlara hayranım nasıl doguruyolarmis evde ya🙈🙈
mikmik_ Busenil dimi ama yaaaa ne güzel ama sıcak su, havlu derken cort diye yavruşun kucağında işte🫠 ne bir doula ücreti, ne oda süsleme, fotoğrafçı tutma falan misssler gibi🫠🫠
Limeekce hilalllhrm ben çankaya metronun oralarda yaptırdım instagramdan buldum kadir fatih uçar bey 1150 tlydi en uygun burayı buldum 3 4 kişi gittik hepimizi içeriye aldı çok sıcakkkanlı davrandı 21 ve 24 hafta arasında gitmiştim 2 hafta sonra da ücretsiz kontrole çağırıyor ben doğuma da ona gitmeyi düşünecek kadar çok memnun kaldım
Limeekce defneveannesii_ aslında yolun başındaysanız bu iyi bir fiyat çünkü yolun başındakiler doğurana kadar bu zam hariç bir zam daha gelir muhtemelen
defneveannesii_ Limeekce Valla yarıladık hatta sonlara yaklaşıyoruz 29+0 olarak 🙈 O yüzden tercih etmeyeceğim sanırım zaten hastanenin şu an da doğum fiyatı 20 bin dediler temmuzda zam olacakmış bi de. Sigortayla aynı ücrete denk gelir belki o yüzden pek bir anlamı olmaz 😌🙈
tilbis Prof dr yesim bülbül Marti towerda kliniği var 1800 tl nakit nisanda yaptırdım ama harika bir doktor her açıdan her şeyine tek tek bakıyor cok nazik çok kibar çok memnun kaldım tavsiye ederim
Exelanss Sabahattin Altınyurt a detaylıya gittim ben bugün, her şeyine tek tek baktı 20 dk kadar sürüyor fazla bir şey konuşmuyor gerekliyi bilgiyi veriyor eşide not alıyor temiz bir yer