Kızlar 14+5 haftalık hamileyim şimdiden ayaklarım ödem tutmaya başladı bi kaçgündür ayakkabılarım sıkmaya başladı. Ayakkabı giyince şişiyo yürümesem otursam bile ayakkabı varken şişiyo sizce bu zamanlarda normalmidir genelde son aylarda oluyo diyolar tuz da çok tüketmiyorum soda falan normalde beni şişirir onuda içmiyorum anlamadım hiç ya şimdiden böyle şişersem son zamanlarda naparım ben