Adenbebek Kalp atış sesini dinlemek bebege zararlımı degilmi benim doktorum zararlı diye 10haftaya kadar dinletmiyormuş varmı böyle bişey???
Elfnr Adenbebek fetus kucuk oldugu için atesını cıkartıyor bizimkide öyle yapmıstı zaten her kontroldede sık sık donletmıyorlar
Sedaahmet Adenbebek ben her gittiğimde kalp atisını dinletiyor doktorum. Zararlı olduğunuda hic söylemedi. Zaten ilk kalp atışinı 7.haftada duymuştuk. Diğer kontrole 11 haftalikken gittim.
Deletedmom2224 Adenbebek benim dokgorum 12. Haftaya kadar dinletmedi küçük olduğunda dinlemek için daha çok titreşim gönderildiğinden zararlı şimdi rahatsız etmeyelim demişti
Sedaahmet Adenbebek yani kalp atısının ne gibi bi zararı olabilir ki. Zaten ayda 1 defa gidiyoruz doktora.
Deletedmom2224 Adenbebek Ya bende öyleydim o haftalarda çok üzülmüştüm bide boş gebelik ihtimali filan vardı görünce çok duymak istemiştim ama doktor öyle diyince mecbur bekledim 😊
Adenbebek Yasmnnn ben kızımdada sürwkli dinlemiştim ister istemez tedirgin oluyor insan doktordan da bunu duyunca
Yasmnnn Adenbebek 8 haftalığız canım, şimdiye kadar ölcmedi ama çarşamba gunu kontrolumuz var ozmn ne der artık bakalım:)