Fulya1993 Geçen hafta çarşamba özel doktora gittiğimde 5 haftalık görünmüştü kese bugün devlete gittim ama özele gittiğimi söylemedim ozeldeki doktor rahim ağzında demişti neyse bugün devletteki doktor da 5 haftalık kesen rahim içinde dedi bir sorun görünmüyor dedi cihaza göre hafta fark eder mi yoksa gelişmemis diye mi dusunmeliyim
cisemkiymethosafff25 Fulya1993 evet fark ediyor bana 1 hafta geri demişlerdi başka cihaza girdim aynı haftasında dedi
minikoannesi123 Ben gebeliğin ilk başlarında her zaman gittiğim hastaneden farkli bir hastaneye gitmek zorunda kalmıştım 1 seferlik. Bir hafta önde çıkmıştı, kendi hastaneme gittiğimde tam haftası gözükmüstu. Fark etmişti yani
Fulya1993 minikoannesi123 inşallah öyledir ya bende devlette devam edicem geçen hafta izinliydi yoktu bende özele gitmek zorunda kalmıştım bir endişe duydum bir an
Fulya1993 [silindi] içim rahatladı biraz ilk çocuğum tüp bebek buda supriz gebelik oldu ama insallah Allah uardim etsin