Seyhann Nesli25 37+4 olduk benimkide az hareket ediyo uyuyo diye düşünüyorum 😊 ama harekete başladığında kuvvetli çok şükür çoğunlukla uyuyor orası ayrı bebisinin kilosu kaç canm
Mrymkdr Nesli25 yeri daraldi hanımefendinin ondandir benimde paşam hiç niyeti yok gelsin 38 olacaz pazartesi insaAllah
Denizbetul Nesli25 bugün bende 37+2 deyim ve hareketelerinde bi azalma hissettim ama şimdi de misafirlikteyimm bir hareket ediyo dışardan bile belli oluyo demekki ara ara öyle azalmalar oluyo
Nesli25 Seyhann 3000kg oldu canm erken dogum tehditi yok iki haftalik gerilik derken bu zaman kdr geldk cok korkuyrm artk dogurmak istyrm😂
Nesli25 Gizemsongul bende oyle diyorum valla her gece yataga uzandgmda litfen sancilarm baslasinda dogurayim diyorum sanki disarda yanmda daha guvende olucak gibi hissediyrm
Nesli25 Denizbetul az kaldi diyoruz sabirsizlkla bekliyoruz ya gelmiyolar😂inslhhh hepimiz saglikla sihhatle kucagimiza aliriz