Kızlar 7+5 deyim şuan
Kendimi bildim bileli mide sorunlarım oldu
Sabahları sanki 1 aydır açmışım gibi uyanıp yemek yemeğe koşuyorum hatta uyutmuyor bile ve gün içinde yemek yedikten sonra bile bi gaz bi tuhaflık var bu aylarda normal mi veya benim gibi yaşayan var mı ? 😣