kızlar 30+1 haftalık hamileyim . bir kac gündür bebek bebeğin hareketi sanki bir yerde toplaniyir ve acıtıyor gibi bir agrı oluyor . aaa diye bağırıyom geciyo hemen kısa sürüyor can yakıyor ama normal mi bu haftada doktorum bayramdan snra görüşelim demisti diye sormak istedim