Tinii_minii_mom Uyurken ya da sabah kalkınca özellikle gerilmek istiyorum anlamadığım şekilde bacaklarımı aşağı kollarımı yukarıya doğru germek istiyorum ya anlamadım
Muczm33 Tinii_minii_mom bemde ilk aylarda öyleydim istemsizce esnetiyordum kendimi sonra kendime kızıyordum ama elimde olmadan bi anda oluyordu altıncı aydayım bi iki aydır artık yapmıyorum vücut alıştı demmeki artık olmuyor yani
Esinbyzkndr Tinii_minii_mom ayyy bende çok yapiyorum bunu gerilirken birden bi kramp giriyor bacaklarıma o anlık uykuyla bi sıkılıyorum ayağa resmen iki bacağıma da kramplar giriyor magnezyum eksikliğinden oluyor canım bu
Muczm33 Tinii_minii_mom bilmiyorum canım çoğu kişi magnezyum eksikliğinden diyor ama bnm bi fikrim yok doktora hiç sormadım hamile kalmadan önce de kendimi hep esnetiridm alışkanlıktan dolayı diyordum bn kendi kendime
Tinii_minii_mom Esinbyzkndr magnezyuma baktırdım iyiydi ya çok şükür. Belki bebişten dolayı vücut öyle bir hal alıyordur uyku sırasında bilemiyorum aklımda değişik teoriler😂
ozlem-clk37 Esinbyzkndr ayy bende yaa gerilim dyorum ayağma kramp girceği aklıma geliyo bazen uunutuyorum kramp giriyo sonra kaval kemiğimde ağrı hissediyorum.
Tinii_minii_mom Belginylmz içgüdüsel o zaman ya tamam içim biraz rahatladı inşallah zararlı bir şey değildirr
1oguzannesi Tinii_minii_mom iki gebeliktede yaşadım cnm bu durumu magnezyum değerim normal çıktı gerilme hissi nedense oluyor hamilelikte, gerilince çok kötü kramp giriyor o yüzden yapamıyorum şahsen
Tinii_minii_mom Aynıı şeyler gerçektennn. Bende hamilelikten öncede gerildiğimde ayağıma kramp girerdi ya da bacağıma. Ama hamilelikte özellikle karnımı gerip rahatlama huyu geldi geceleri. Bakalım zamanla geçer inşallah
__mom1 Ben her sabah uyanınca unutup geriniyorum bacaklarımı uzatınca sürekli kramp giriyor son 1 haftadır hergün 😫 en kötüsü bu sabahtı topallayarak gezdim tüm gün