Gulsen71 Kızlar ben park beşik almayı düşünüyorum, sizce kullanımı nasıl içinin yatağı filan nasıl oluyor. Birde sizce park beşikmi yoksa mobilya beşikmi
motherlion01 Gulsen71 kullanış açısından genelde memnunlar park beşiklerden ama benim yatağım yüksek olduğu için anne yanı olarak bulamadım birde görüntüsünden biraz hoşlanmıyorum ahşap anne yanı beşik aldm 4 kademeli olanlardan henüz kullanmadım ama oda kullanışlı olacak gibi duruyor bakalım
Zele_1207 Gulsen71 Ben yoyko park beşik aldım daha kullanmadım ama kurduk baktık çok iyiydi ve kullanıcı yorumları da hep iyiydi öyle aldık
nefessmommm Gulsen71 bende park beşik aldım çok güzel geldi kullanılmayacağı zaman katlanıyor ve yer kaplamıyor Park beşiklerde hediye yatak yazanlardan aldım yatak gibi değil minder gibi geldi yatalım veya bambunun yatağını alacağım içine
Tugbavepamuguuu Ben şahsen park beşik aldım daha kullanışlı oluyor ve büyüdükten sonra katlayıp kaldırabiliyorsunuz
Beyza038 Gulsen71 yani kalın bir yatak değil sünger 10 cm falandır ama rahat bir yatak öyle yatırınca içine çökmüyorda. Oğlumda kullandım şimdi de kızım da kullanıyorum.
Beyza038 Gulsen71 kullanış acısından sevdim ben büyüdüğünde alt kademeye indiriyoruz kenardan fermuari açıyoruz çocuklar uyanınca kendi çıkıyor oradan eğer yatak odasına koyacaksanız ideal bence.
Havvaca Trendyolda hoffie mastic var hem Uygun hem yatağı içinde uygun fiyatlı güzel ürün bekleyen için tavsiyem 💞