Merhaba kizlar pazar günü negatifti erken gebelik testim umudu kesmiştim ama hala adet olmadım 13 gün gecikti ve bugün sabahtan beri vajinamin içinde batmalar ve sızılar var yurutmuyor bile beni aşırı sanciyor sizlerde böyle bir durumda olan var mı yada gebeliği öğrenen geç döllenme yaşayan bana soylermisijiz içim rahatlasın ??