Samye18 Kızlar dün aşı oldum ilk dozumu ateşleniyorum geceden beri kolumu zaten kaldıramıyorum normal zaten böyle olması ama etkisi kaç gün sürüyor biliyor musunuz
pandasever Samye18 canım dün vuruldum ateşim akşam geçti. Ağrımda bugün geçti yok denecek kadar az. Yarına birşeyin kalmaz Allah’ın izniyle. Aile hekimim parol içebileceğimi söyledi. İsterseniz sizde sorun çok ağrınız ateşiniz varsa için
Samye18 pandasever 3 tane içtim bugün içmek zorunda kaldım bünyem çok hassas hemen etkileniyorum böyle şeylerden ya inşallah geçer yarın
Samye18 babyasyanil ne güzel canım ablamında sadece kolu biraz ağrımış demekki bünyeden bünyeye değişiyor