gulsahklkn bende ilk trimestirda olmuştu bi ara doktora sorduğumda o esnada tansiyonunu ölçtür tansiyonun düşüyor ondan olabilir dedi sonra takip ettim gerçekten tansiyonum düşüyordu ama Bayadır olmamıştu bugün çok oldu yine bi ara birden olduk nefesim kesildi allahtan anlık oldu devam etseydi herhalde nefes alamazdım herhalde bebepe bi zararı yoktur dimi bu çarpıntının ciddi bişey değildir inşlh kontrolüme daha var ama devam ederse böyle öne alacm gibi