Hanımlar dün muayenem vardı 11 haftalık gebeyim hocamız ne kadar belli etmese de erkek olduğunu anladım gibi bi çıkıntı vardı sanki 😄 ama bu haftada net belli olur mu başlarda o çıkıntı her iki cinsiyette de oluyor gibi okumuştum ilk önce erkek diyip sonra kız olduğunu öğrenen var mı aranızda heyecanlandım 🥹