Semaakkaya
Biz 32. Haftada nst ye başladık. Bugün de girdim. Ama sancım yok. Doktor tamamen kontrol amaçlı kalp atışlarına ve sancıya baktı. Bugün itibari ile kızım 2720 gram ve boyu 47 cm çıktı. 2 hafta sonra tekrar nst için çağırdı. Tabi bu süreçte kanama yada hareketsizlik olursa beni ara dedi. Bakalım kızımız ne zaman gelecek ilk gebelik mi sizin de ?