ggizem1 Kesinlikle öyle aynı durumları yaşadım hiç ciddiye almadım. Muayenem vardı tesadüfen çıktı nst de, sonrasında alttan muayene edilip yatışım verildi. Her an doğum olabilir rahim ağzı kısalmış denildi. Şuan yatıştayım engellemeye çalışıyorlar. Bakalım kaç gün kalırım. Size hangi tedavi yöntemi uyguladılar? Bana ciğer geliştirici ve doğum önleyici ilaçlar veriliyor düzenli saatlerle. Sürekli de alttan muayne ve nat çekiyorlar sancım durdu şükür ama ne zaman çıkarım belli değil. 33+4 iken oldu şuan 33+6 oldum