Kızlar bugün 2.aşılamamı oldum ilk aşılamam da aşılamadan sonra herhangi bir ilaç verilmemişti 2. Aşılamamda duphaston 10 mg verildi yalnız aşılamayı bugün yaptırdım duphastonu pazartesi yani 5 gün sonra kullanmam gerektiği söylendi bana biraz saçma geldi bugünden itibaren kullanmam gerekmiyor muydu kafam karıştı aynı durumu yaşayan var mı