doktordan geliyoruz vajinal yapısıklıgımız varmış anneden gecen hormonlardan da kaynaklanabiliyormuş 5 yasına kadar tekrarlayan bişeymiş çok moralim bozuldu ben mikrop kapmaması icin hatta cok ellememeye calısıyordum megerse kontrol etmemiz ayırmamız lazımmıs bende çişli bezlerimiz neden azaldı diyordum o kadar kapanmış var mı bu sorunu yasayan annelerim naptınız tekrarladı mı sizde bizi cerrahiye yönlendirdi😔