Dilber0601 Selam kızlar 34 hafta 2 günlük oldk bebişimle ara ara kasık ağrısı oluyor bıçak saplanyor sanki dinlenince geciyir bu haftada yaşayan varsa yazablr mi normal mi bu ara sancilar