Kızlar yeni doktordan geldim regle göre 15+0 ultrason 15+3 gösteriyor biraz önce doktordan geldim. Hiç bi sıkıntı yok. Kadıklarımda hafif ağrı sızılarım var böyle ince ince yoğun değil. Doktor bişey demedi bununla alakalı. Rahim büyüdüğü için mi ? Sizde yaşadınız mı ya da yaşıyo musunuz ?