Hiilal0606 19+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim hala bebeğimin hareketlerini hissedemedim.Siz ne zaman hissettiniz ? Nasıl anlıcam bebek hareketi olduğunu ?
Nerfemm Hiilal0606 ilkten içten pit pıt hareketler oluyor minik minik cok tatlı. Merak etme bu sefer bende geç hissettim 20. Haftada falandı. Büyüdükçe hateketleride büyük oluyor
miray_aden Hiilal0606 16. Haftamda hissetmeye baslamistim ben ilk gebeligim benimde 🤭 Damar atiyormus ya da kas segiriyormus gibi hissettiriyo ilk basta. Simdi 23 haftaligim haraket ettigi zaman karnim oynuyor izliyorum bende avel avel 😂 bazen cok sert vuruyor baya canimi yakiyo
Pellonn Organlarımla savaşıyor benimkisi 31+3 bildiğin nerden nereye gittiğini görüyorum ne yaptığını deri üzerinden görüyorum çok değişik bazen çok acı veriyor bazende çok sevimli tatlı bir acı oluyor girdiği yere bağlı😁🙄
mervesert0611 miray_aden bende 16. Haftamdayım karnımda sertlik hissediyorum gülünce yüksek sesle konuşunca sertlik artıyor içerde birşeyler titriyor resmen 3-4 gündür var böyle birşey mi?
Hiilal0606 Ilksen-30 evet boyuma göre kilom çok 67 kiloyla hamile kaldım simdi 70 olmuşum ama karnım baya çıktı sanırım iç karnım dar o yuzden onceden de su içsem şişerdi bende bi forumda göbeği olan hanımların geç hissettiğini duymustum belki bende o yuzden hissetmiyorumdur
Ilksen-30 Hiilal0606 benim zaten kilo var diye kimse anlamıyor hamile olduğumu 2 gün sonra 20.haftaya gircez
262223-- Hiilal0606 pıt pıt damar seğirmesi gibi atar bazende içinde birşey kayar oynar böyle sonra tekmeler yumruklar havada uçuşuyor hahaha bizde 27+1 olduk 😂👼🏻